Kisiskolás gyerek mellett bomba test? – Így lehetséges!

Augusztusban minden iskoláskorú gyerek szülője fejfájással gondol arra, milyen időbeosztás vár rá szeptembertől, és persze az „énidő” kérdése is átalakul. A sport pedig bizony, ilyenkor gyakran a szülők, főleg az anyák számára háttérbe szorul… Pedig nagyon is könnyen megoldható, hogy ősztől is eleget mozogj, és bomba tested legyen!

Mit érdemes sportolnod?

Állás, iskolás gyerek(ek), házimunka mellett fontos, hogy gyors, mégis intenzív testmozgást válassz. Vagyis olyan sportot, ami 30-40 percet vesz csak igénybe, és már heti 2-3 alkalom esetén is hatásos, nem kell minden egyes nap végezned.

Otthon vagy házon kívül mozogj?

Az otthoni sport sokszor olyan, mint a „kutya vacsorája”. „Majd 10 perc múlva, majd 20 perc múlva, ezt még meg kell csinálni, valami közbejött…” És végül nem állsz neki. Ha külső helyszínen van bérletes időpontod, ahhoz egyrészt tudod tervezni a napodat, másrészt, motiváltabb vagy, hogy megjelenj az edzésen. Otthon is tornázhatsz, de ez inkább maradjon csak kedved szerinti választás. (Ugyanez igaz a futásra, gyorsgyaloglásra, szabadtéri fitnessparkozásra is. Nyugodtan mozogj ilyesmit is, de légy tisztában vele, hogy ilyenkor sajnos könnyebb nemet mondani a sportnak, így az eredmény is kérdéses lesz végül…)

Mikor menj edzeni?

30 percnyi edzést könnyen be lehet igazítani a napirendedbe, reggel 8 és este 8 között sok-sok óra áll rendelkezésedre sportolni!

Összekötheted például a reggeli teendőkkel: miután elvitted iskolába a gyereke(i)det, ugorj be edzésre, és menj onnan dolgozni később.

Vagy szökj el sportolni ebédszünetben – ebédelni végül is az íróasztalnál is lehet kicsit később.

Ha a párod segítőkész, biztosan szívesen otthon marad majd 30-40 percre a csemeté(i)tekkel, hiszen neki is érdeke, hogy Te fittebb, csinosabb és boldogabb legyél!

Amennyiben ez valamiért nem opció, fogjatok össze 2-3 anyukával: amíg egyikőtök, vagy akár, ketten együtt, edzésen vagytok a gyerekek sulija után, vigyázzanak a lurkókra a többiek, így egy héten kétszer, mindenki sorra tud majd kerülni!

Hol sportolj?

Mivel sokat kell rohannod, érdemes nem a város másik végébe átjárni – egy-két kerületes körben keresgélj fitnesstermet vagy mozgásstúdiót! Ha igazán hatékony megoldást keresel, válassz személyi edzős foglalkozást, hiszen akkor célzottan Veled dolgoznak, és már sokkal kevesebb időbefektetéssel látványosabb hatást lehet elérni.

Van-e olyan hely, ahol mindez találkozik?

Igen! A Harmónia Egészség- és MozgásStúdióban az alábbiakat tudjuk biztosítani Neked:
30 perces, szuper intenzív edzéseket, reggel 8 és este 8 között – célzottan a problémádra!
GeoWay infrabicikli, ha leadnád túlsúlyod, és mellette méregteleníteni, feszesíteni is szeretnél, Power Plate edzés személyi edzővel, ami 30 percben minden testtájon átmozgat, a végén pedig úgy érzed majd, mintha két órát edzettél volna – és a hatás is pont olyan lesz.

Szolgáltatásainkról, edzés típusainkról ide kattintva tudhatsz meg többet!

Edzéseink nemcsak a tested formálását, hanem felfrissülését, a méregtelenítést is segítik, erősítik az immunrendszered, fejlesztik az állóképességed. Hangulatos, családias környezettel, egyéb szolgáltatásokkal (testkezelések, étrend tanácsadás) is várunk szeretettel!

Helyileg a 15. kerületben találhatsz meg minket, a Szerencs utca és Oroszlán utca sarkán: Rákospalota-Pestújhely-Újpalota-Újpest-Alsórákos vonzáskörzetéből könnyedén meg tudsz közelíteni minket.

Bejelentkezés vagy érdeklődés: 1152 Szerencs utca 53., 0620/413-6628