Bikinialak nyárra – vagy most elkezded, vagy nagyon nehéz lesz

Érdemes már most felkészítened alakodat a nyári szezonra, mert a tudatos, következetes életmód bizony sokkal látványosabb eredményeket hoz, mint az utolsó pillanatos, pánikszerű fogyókúra. Három részre bontottuk, mire figyelj oda mostantól!

  1. Ezért folytass télen is egészséges életmódot!

A hidegben inkább begubózik az ember, nassol, hogy melengesse a lelkét… Ennek pedig meg is lesznek a következményei pluszkilók formájában. Bár a régi korokban még rendben volt a túlélés érdekében „párnásodni” télen, a központi fűtés idejében erre már igazán semmi szükség. Az immunerősítésre, fittség megőrzésére azonban igen! Ha nem figyelsz oda az étkezésedre a téli időszakban is, illetve nem mozogsz eleget, gyengül az immunrendszered, romlik az állóképességed is a hízás mellett.

  1. Tudatos felékszülés – a nyári alak télen készül

–        Állítsd át a gondolkodásod: az első lépés mindig az elhatározás. Add meg magadnak célként, hogy idén végre elégedett szeretnél lenni nyárra a bikinialakoddal, és döntsd el, ezért mi mindent vagy hajlandó megtenni.

–        Tudd, hogy van időd, de nem húzhatod: 4-5 hónap alatt bizony igen látványos változást lehet elérni, bármiféle drasztikus túledzés vagy tarthatatlan fogyókúra nélkül. Viszont ahhoz, hogy tényleg megvalósítsd a célod, most kell elkezdeni a cselekvést.

–        A kampányszerű tettek nem tartósak: kizárólag a tudatos, több hónapos felkészüléssel érhető el hosszú távú eredmény. Ha pár héttel nyár előtt ugrasz neki a változtatásnak, lehet, hogy drasztikus módszerekkel gyorsan formába lendülsz majd, de az sajnos gyorsan és duplán jön majd vissza, és máris a jojó-effektusban találod magad. Kerüld ezt el inkább, jó?

 

  1. Konkrét tanácsaink – mit tegyél meg magadért a következő hónapokban?

Tudatos étrend

Kövess pontosan felépített, személyre szabott étrendet, amely nem szélsőséges, hanem változatos, egészséges, és támogatja a súlyvesztést. Ne feledd, a túl intenzív fogyókúra sosem vezet hosszabb távon is karcsú alakhoz, ráadásul még az egészséged is veszélyezteted vele. Javasoljuk, hogy az étrend összeállításában kérd szakértő segítségét – így biztos lehetsz abban, hogy jót teszel magadnak, és hatásos lesz a változtatás!

Testmozgás – miért, mit, mennyit?

Nyilván a testmozgás kihagyhatatlan akkor, ha bikinialak elérésről van szó. Nemcsak a fogyás segítése miatt, hanem, mert formál, erősít, feszesít, összességében varázsol vonzóvá a fittség. Heti 2-3 alkalommal minimum érdemes intenzív edzésen részt venned ahhoz, hogy nyárra egy teljesen új formádban ugorhass a bikinidbe.

Tippünk: teljes testet átmozgató személyi edzés Power Plate-en. A rezgés sokszorozza az izomösszehúzódásokat, ezáltal az edzés 30 perc alatt is jóval hatékonyabb lesz. – – olvass róla tovább!

Kiegészítő kezelések a teljes sikerhez

Ha nagyobb súlytöbblettől szeretnél megszabadulni, és az intenzív edzés egyelőre szóba sem jöhet, neked találták ki a zsírégető kezeléseket! Ezek segítenek, hogy étrendváltás mellett, a többlett egy komoly hányada lemenjen, és elkezdhesd a sportolást is.

Javaslataink: kavitációs zsírbontás, hullámmasszázs olvass róluk tovább!

Amennyiben nem a súlyod a gond, hanem inkább a testösszetételeden javítanál, puhának, narancsbőrösnek érzed magad, feszesítenél, célirányosan erre is választhatsz testkezeléseket edzés és diéta mellé kiegészítésként.

Javaslataink: rádiófrekvenciás bőrfeszesítésolvass róluk tovább!

A folyamatokat emellett megtámogathatod fülakupunktúrás kezeléssel is, amely segíti az étvágyad kordában tartását, támogatja tested méregtelenítő folyamatait, és energikusabbá tesz.

Továbbiakért érdeklődj:

1152 Budapest, Szerencs utca 53. – kezelésre, edzésre bejelentkezés: 06204136628

 

Vélemény, hozzászólás?