Amivel végre tényleg karcsú leszel: izzadás + testmozgás egyszerre!

A szaunázás, az izzadás jótékony hatásai és a sporttól várható eredmények önmagukban is kedvezőek, ám együtt még látványosabb eredményekre képesek!

Miért fontos alaposan leizzadni?

Kedvezően hat mind a keringési, mind pedig az immunrendszerre, edzi az ereket, erősíti a védekezőképességet, tehát összességében ellenállóbbá teszi a szervezetet. Izzasztó hatásával pedig olyan méreganyagok távozását segíti, amelyek másképp lassabban vagy egyáltalán nem ürülnének ki a szervezetből.

Ha zsírégetés, akkor infraszauna

Működési elvében két fontos különbség van a hagyományos finn, illetve az infraszauna között: míg előbbi a levegőt használja közvetítő közegként, tehát felfűti azt és ezzel izzaszt, addig az infravörös sugarak a testre közvetlenül hatnak, hőjükkel közvetítő közeg nélkül melegítik át. 

Ennek köszönhetően az infraszauna sokkal mélyebb rétegekben fejti ki hatását és hozza fel a mérgeket, ráadásul előnye, hogy kevésbé megterhelő: 90 °C helyett ugyanis már 50-70 °C-nál hatékony. 

Nem véletlen ebből következően az sem, hogy fogyásra, illetve a narancsbőrtől, kellemetlen redőktől való megválásra kimondottan az infraszauna ajánlott, ugyanis ezekben a mélységekben már intenzívebb a zsírbontás.

A testmozgás hatásairól pedig mi is sokat írunk, olvasd vissza bármelyik erről szóló bejegyzésünket!

fogyás izzadással, testmozgással

Most pedig jöjjön a lényeg: infra-szauna + testmozgás

Többéves mérnöki munka eredménye az, hogy megszületett egy új, extra magas hatásfokkal dolgozó mozgásforma, az infrabicikli, ahol az infravörös hő izzasztó erejét és a kardió mozgást kombinálják. Már önmagában is hatékony mindkettő, de együtt egészen elképesztő eredményekre képesek.

  • Látható eredmény már 2-3 x 30 perc után: Mivel különlegesen intenzív mozgásról van szó, félórányi infra-biciklizés több órányi hasonló, infra-mentes kardió mozgással ér fel. Ennek köszönhetően, akár 2-3 alkalom után is látványos eredményt lehet elérni, (nyilván egy egészséges, diétás étrend mellett).
  • A folyadék MINDEN: napi 2-3 liter víz elfogyasztása egyébként is fontos a szervezet egészséges működéséhez és a méreganyagok megfelelő ürüléséhez, itt azonban az izzadás miatti vízvesztés, illetve a méreganyag-leadás fokozása miatt nélkülözhetetlen edzés közben is pótolni a folyadékot. Aki ezt betartja rövid időn belül kevesebb narancsbőrt lát majd a tükörben!
  • Nagyobb súlyfelesleg mellett is végezhető: a legtöbb edzésformával az a gond, hogy nagyobb súlytöbblettel megterhelik az ízületeket, könnyen fájdalomhoz vezethetnek. Itt azonban többféle fokozaton lehetséges tekerni, így túlterhelés nélkül, ráadásul kényelmes, ülő pozícióban, ergonomikus gépen, gerinc- és ízületkímélő formában végezhető kardióedzés, miközben az infravörös hő miatti izzadás gyorsítja a zsírbontó folyamatokat.

A felsoroltak mellett… Mind a testmozgás, mind a szaunázás, mind pedig ezek kombinációja pozitívan hat még:

  • a hormonrendszerre;
  • a bőr és a szövetek általános állapotára;
  • a szervezet öngyógyító folyamataira;
  • a közérzetre, mentális állapotra.
GeoWay / GeoTrainer Infrabicikli
Kattints a képre és nézd meg, mi mindenre jó még az infrabiciklizés!

Kedvet kaptál egy GeoWay Infrabiciklis edzéshez?

1152 Budapest, Szerencs utca 53. 

Telefon: 06-20-413-6628

Vélemény, hozzászólás?