20 tipp, amivel látványosan szebb és feszesebb lesz a tested, a bőröd!

A feszes bőr és rugalmas test nemcsak esztétikai, hanem egészségügyi szempontból is fontos. Ha ezt a 20 tippet megfogadod, már pár hét alatt látványos változásokat érhetsz el!

A) szakasz: fogyás, fogyókúra, diéta, mozgás a feszes bőrért

1. Fogynod kell? Ne hirtelen! – A túlzottan gyors fogyást sajnos a bőr nem mindig tudja lekövetni. Így, ha a feszes bőr a cél, ne legyél magaddal túlzottan drasztikus!

2. Kerüld a jojó-effektust! – A folyamatos hízás-fogyás, hízás-fogyás váltakozás borzasztóan káros a bőrnek, striákat, „lötyögéseket” eredményezhet. Így, ha elérted az álomsúlyt, azt inkább igyekezz tartani, ne jöjjön-menjen rendszeresen rajtad 2-3 kilónál több.

3. Fogyókúra helyett életmódváltás – hogy elkerüld a drasztikus fogyást, majd későbbi súlyingadozást, a különféle „kúrák” helyett, válaszd inkább az életmódváltást. Nemcsak a szervezetednek, a bőrödnek is sokkal egészségesebb.

4. Sportolj! – Akár fogynod kell, akár karcsú vagy, a mozgás nem árthat, ha feszes bőrre vágysz. Egyrészt, az izmosabb, tónusosabb test eleve feszesebbnek tűnik, másrészt, a mozgás felpörgeti a tested méregtelenítő hatásait, a vérkeringést és a nyirokkeringést is, amelyek a bőröd karbantartását is segítik belülről.

Extra hatásfokozásért, próbáld ki a Power Plate edzést, aminek 30 perce egy 2-3 órás normál edzésnek felel meg. A Power Plate rezgése izom összehúzódások sokszorosát segít elérni. 

Kipróbálnád? Nálunk megteheted! Hívd a 06-20-413-6628-as számot!

B) szakasz: táplálkozással a feszes bőrért

5. Milyen vitaminok nélkülözhetetlenek a szép bőrhöz és feszes testhez? A, C, E – Ezek abszolút a bőr vitaminjai is! Antioxidáns hatásuk miatt segítik a sejtek megújulását, táplálását. C-vitamin szinte mindenben van, így ezt egyáltalán nem nehéz a szükséges mennyiségben bevinned, A-vitamint a répából, édesburgonyából és spenótból, E-vitamint pedig a búzacsírából és a mandulából nyerhetsz a szervezeted számára.

6. Rostban gazdag ételek – Ahhoz, hogy a bőröd szép állapotú legyen, a tested pedig feszes, nagyon fontos, hogy megfelelően működjön az anyagcseréd. Ehhez pedig mindenképp rostban gazdag táplálkozás kell, a rostszegény ételek kerülésével. Miben van sok rost? A „nyersekben”, zöldségekben, gyümölcsökben, illetve a teljes értékű gabonákból készült ételekben. 

7. Semmi instant, semmi tartósított – A bőrállapoton rengeteget ronthatnak a kész-félkész ételekben található adalékanyagok, illetve a túl sok só is. Ezeket mindenképp kerüld, mert narancsbőrt és korai bőröregedést is okozhatnak.

8. Ásványi anyagok – A vitaminokhoz hasonlóan, a megfelelő mértékű ásványianyag-bevitel sem elhanyagolható. Itt nem is igazán lehet néhány fontosat kiemelni, összességében lényeges a szép bőrért, hogy odafigyelj ezek fogyasztására! Ha nem tudod táplálékokból fedezni, akkor étrendkiegészítő kapszulák formájában is akár. (De erről egyeztess egy szakemberrel.)

9. Semmi „fehér” – a bőröregedést gyorsítják és a cellulitiszt táplálják a finomított szénhidrátok, például a fehér liszt és cukor, sokaknál a zsíros tejtermékek is így hatnak. (Pl. tejföl, tejszín.) Kerüld őket!

20 tipp, amivel látványosan szebb és feszesebb lesz a tested, a bőröd!

C) szakasz: amikre mindennap fokozottan érdemes ügyelni a szép bőrért!

10. Víz, víz, víz! – Ehhez többet nem is fűznénk. 2-3 liter mindenképp legyen meg, lehetőleg tiszta ásvány- vagy forrásvíz formájában.

11. Semmi cukros, szénsavas lötty – Ezeknél kevés egészségtelenebb dolog van, és már egy pohárnak is olyan káros hatásai lehetnek, amelyek például a bőrödön is megmutatkoznak. Kerüld őket!

12. Kevesebb koffein – A koffein kívülről nagyon hatékony bőrfeszesítő, belülről azonban egyáltalán nem segít, sőt. Ha sokáig fiatalos bőrállapotra vágysz, napi 1 (gyenge) kávénál egyetlen szakember sem javasolja több fogyasztását.

13. Semmi cigi! – Mivel iszonyatosan sok egészségkárosító anyag van benne, értelemszerűen, a bőrképet sem szépíti a bűzrudak szívása… Szokj le róla mielőbb, mert az egészséged és a külsőd is hálás lesz érte!

D) szakasz: mindennapi kényeztetés a feszes bőrért

14. Infraszauna – a közvetítő közeg nélkül, azonnal a bőr mélyebb rétegeibe hatoló infrasugarak elképesztő erővel segítenek kioldani a méreganyagokat, amelyek ekkor izzadság formájában távoznak. Ezzel segítik a bőr megújulását, állapotának javítását. 

Nálunk egy infraszauna-szépségkapszulában, illetve infrabicikli formájában is találkozhatsz ezzel a csodás bőrfeszesítő módszerrel! További részleteket IDE kattintva találsz. 

15. Óvatosan a Nappal és a szoláriummal! – A korai bőröregedésért nagyrészt az UV-sugarak felelősek, így mindenképp érdemes óvatosan bánnod a barnulással, és megtenni a szükséges óvintézkedéseket.

16. Hideg-meleg váltózuhany – Segít felpörgetni a vérkeringést, ha 3 másodpercig hideg, majd 3 másodpercig meleg vízzel zuhanyzol, mindezt 6-8-szori váltásban. Ez a szokás a tartósabb bőrfeszességhez is jelentősen hozzájárul!

17. Masszázsok – Mindenképp lényeges a nyirokkeringés javítása, ha gyenge kötőszövetekkel és narancsbőrre való hajlammal rendelkezel. A megfelelő masszázsok ebben nagyon sokat tudnak segíteni!

18. Megfelelő krémek – Oké, önmagában a krémezgetés édeskevés, de jó kiegészítő kezelést jelenthetnek. A legjobb hatóanyagok a narancs illóolaj, a fahéj, a chili, a kurkuma, a C-vitamin (aszkorbinsav) és a Q10.

19. Tekercselés – Itt például komoly hatásfokozó szerepe lehet a krémeknek, géleknek. Ha valamilyen „tekercselős” kezelést veszel igénybe, látványosan feszesebb bőrképet érhetsz el.

20. Ugyanez igaz a „dögönyöző”, nyirokkeringés javító kezelésekre is – mindenféle gépi masszázs ilyen hatással is rendelkezik a megszokott, zsírégető mellett.

Nálunk is választhatsz ilyen kezeléseket! 🙂

Kérdezd szakértőinket a 06-20-413-6628-as számon!

Címünk:

Harmónia Egészség- és Mozgásstúdió, 1152 Budapest, Szerencs utca 53. 

Vélemény, hozzászólás?